სასწავლო პროექტი
1) პროეექტის სახელი: საქართველოს კონფლიქტური რეგიონები.
2) პროექტის მთავარი იდეა: მოსწავლეები გაეცნობიან კონფლიქტის წარმოშობის მიზეზებს და მის შემდგომ ესკალაციას
3) პროექტის აქტუალობა: მოსწავლეები მოიძიებენ ინტერნეტში მასალებს კონფლიქტის
შესახებ, გაეცნობიან კონფლიქტში მონაწილე ორივე მხარის აზრს.
4) პროექტის მიზნები: მოსწავლეები ჩაერთვებიან ჯგუფურ მუშაობაში, დისკუსიაში, მათ, განუვითარდებათ, ანალიტიკური და კვლევაძიების უნარი.მისებურად
აღიქვამენ მოცემულ სიტუაციას, ეცნობიან მათი თანატოლების მოსაზრებებებს კონფლიქტის ზონიდან. დასახავენ კონფლიქტის მოგვარების საკუთარ გზებს,მოიყვანენ არგუმენტებს და ჰიპოთეზებს.
5) მოსწავლეთა ასაკი: პროექტში მონაწილეობას იღებენ 15–16 წლის ბავშვები.
6) ვადები, ხანგრძლივობა: პროექტზე სამუშაოდ ეძლევათ ერთი თვე.
7) მოსალოდნელი შედეგები: პროექტის დასრულების შემდეგ, მათში მონაწილეებს აქვთ გაცილებით მეტი ინფორმაცია, საკუთარი ქვეყნის ინტერესებზე, კონფლიქტურ ტერიტორიებთან დაკავშირებით. გამოუმუშავდებათ უფრო მეტი პასუხისმგებლობის გძნობა,
კომუნიკაციის უნარი, ხდებიან უფრო თავდაჯერებულნი.
8) პროექტისათვის საჭირო რესურსები: მათ დაჭირდებათ კამერა, ფოტოაპარატი,
კომპიუტერი. ასევე ჭირდებათ ადამიანური რესურსი, უნდა შეხვდნენ კონფლიქტში მონაწილე ადამიანებს და აიღონ ინტერვიუ.
9)პროექტის მსვლელობა ძირითადი აქტივობები: მასწავლებელი მოსწავლეებთან ერთად გეგმავს თუ როგორ წარიმართება პროექტის მსვლელობა ხდება მოვალეობების გადანაწილება თუ ვინ იქნება პასუხისმგებელი კონკრეტულ საქმეზე. ხდება საორგანიზაციო საკითხების მოგვარება. იგეგმება საჭირო ადამიანებთან ვიზიტი
განიხილება საბოლაო პროდუქტი, ხდება მისი პრეზენტაცია პროექტორზე რომელიც გამდიდრებულია შესაბამისი ვიდეო და ფოტო მასალებით.
10) საგნობრივ ჯგუფებთან კავშირი: ამ შემთხვევაში უშუალო კავშირი გვაქვს გეოგრაფიასთან, თუ სად მდებარეობს ეს ტერიტორიები და როგორი გეო–პოლიტიკური მნიშვნელობა აქვს მას საქართველოსთვის და მსოფლიოსთან მიმართებაში.
პროექტის ხელმძღვანელი რამაზ ტვილდიანი.
2) პროექტის მთავარი იდეა: მოსწავლეები გაეცნობიან კონფლიქტის წარმოშობის მიზეზებს და მის შემდგომ ესკალაციას
3) პროექტის აქტუალობა: მოსწავლეები მოიძიებენ ინტერნეტში მასალებს კონფლიქტის
შესახებ, გაეცნობიან კონფლიქტში მონაწილე ორივე მხარის აზრს.
4) პროექტის მიზნები: მოსწავლეები ჩაერთვებიან ჯგუფურ მუშაობაში, დისკუსიაში, მათ, განუვითარდებათ, ანალიტიკური და კვლევაძიების უნარი.მისებურად
აღიქვამენ მოცემულ სიტუაციას, ეცნობიან მათი თანატოლების მოსაზრებებებს კონფლიქტის ზონიდან. დასახავენ კონფლიქტის მოგვარების საკუთარ გზებს,მოიყვანენ არგუმენტებს და ჰიპოთეზებს.
5) მოსწავლეთა ასაკი: პროექტში მონაწილეობას იღებენ 15–16 წლის ბავშვები.
6) ვადები, ხანგრძლივობა: პროექტზე სამუშაოდ ეძლევათ ერთი თვე.
7) მოსალოდნელი შედეგები: პროექტის დასრულების შემდეგ, მათში მონაწილეებს აქვთ გაცილებით მეტი ინფორმაცია, საკუთარი ქვეყნის ინტერესებზე, კონფლიქტურ ტერიტორიებთან დაკავშირებით. გამოუმუშავდებათ უფრო მეტი პასუხისმგებლობის გძნობა,
კომუნიკაციის უნარი, ხდებიან უფრო თავდაჯერებულნი.
8) პროექტისათვის საჭირო რესურსები: მათ დაჭირდებათ კამერა, ფოტოაპარატი,
კომპიუტერი. ასევე ჭირდებათ ადამიანური რესურსი, უნდა შეხვდნენ კონფლიქტში მონაწილე ადამიანებს და აიღონ ინტერვიუ.
9)პროექტის მსვლელობა ძირითადი აქტივობები: მასწავლებელი მოსწავლეებთან ერთად გეგმავს თუ როგორ წარიმართება პროექტის მსვლელობა ხდება მოვალეობების გადანაწილება თუ ვინ იქნება პასუხისმგებელი კონკრეტულ საქმეზე. ხდება საორგანიზაციო საკითხების მოგვარება. იგეგმება საჭირო ადამიანებთან ვიზიტი
განიხილება საბოლაო პროდუქტი, ხდება მისი პრეზენტაცია პროექტორზე რომელიც გამდიდრებულია შესაბამისი ვიდეო და ფოტო მასალებით.
10) საგნობრივ ჯგუფებთან კავშირი: ამ შემთხვევაში უშუალო კავშირი გვაქვს გეოგრაფიასთან, თუ სად მდებარეობს ეს ტერიტორიები და როგორი გეო–პოლიტიკური მნიშვნელობა აქვს მას საქართველოსთვის და მსოფლიოსთან მიმართებაში.
პროექტის ხელმძღვანელი რამაზ ტვილდიანი.
Comments
Post a Comment